חברת פאוזה עולה בקמפיין לחיזוק המותג LAVAZZA בקרב המגזר העסקי


חברת פאוזה שרותי קפה, משווקת לוואצה בישראל, עולה בימים אלה בקמפיין לחיזוק המותג LAVAZZA בקרב המגזר העסקי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום I&M יעלה בעיתונות היומית ובאתרי האינטרנט המובילים למשך כשלושה שבועות, בהשקעה של כחצי מיליון ₪ .



קמפיין זה יוביל את המסר- "לוואצה מגיעה אליכם למשרד עם חווית הקפה המושלמת". במסגרת הקמפיין, יוצעו מגוון מכונות אספרסו משרדיות מבית לוואצה, בשיטת הקפסולה הייחודית, המעניקה לצרכן את חווית הקפה המושלמת גם במקום העבודה.



אודי צ'ציק, מנכ"ל פאוזה מציין כי: " איכותה של פינת הקפה הינה כיום פקטור משמעותי בעולם משאבי האנוש ורווחת העובד. פאוזה משקיעה רבות ביצירת חווית הקפה המושלמת ותופרת לכל לקוח את פתרון הקפה המושלם בשבילו, תוך התחשבות בגודל החברה, מס' העובדים וכו'.



אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות קפה איכותיים לבר המשרדי, החל ממכונות הקפה הייחודיות של לוואצה, אותן אנו משווקים באופן בלעדי, ועד למוצרים מפנקים כגון תה וסוכר".


הקמפיין הנוכחי יתקשר גם מבצע, אשר במסגרתו כל המצטרף לאחד ממסלולי הקפה, יקבל סט כוסות פורצלן מהודר וערכת טעימות במתנה.



שוק פתרונות הקפה לעסקים, הכולל את כל הדרוש לחוויית קפה מושלמת: מכונות קפה ומוצריהם, משקאות חמים נוספים, כוסות וכדומה, מוערך בכ- 500 מיליון ₪.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל