חברת פעילים ניהול תיקי השקעות מקבוצת בנק הפועלים, משיקה בימים אלו את הקמפיין הפרסומי שלה לשנת 2008, תחת המסר "מתאימים תיקים לאנשים". היקף ההשקעה בקמפיין הינו כ-3 מיליון שקלים והוא מתנהל באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער. הקמפיין יימשך ארבעה חודשים, כשהגל הראשון יימשך כחודשיים ויתמקד בחסויות בטלוויזיה, במודעות בעיתונים ובפעילויות קד"מ שונות.
עדו קארו, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של פעילים, מוסר כי "הקמפיין נועד להבליט את חדשנותה של החברה וממשיך להוביל את השפה הפרסומית, המבוססת על האנלוגיה בין תיקי השקעות לתיקי יומיום רגילים (מזוודה, תיק אוכל וכו')".
עוד מוסיף קארו כי "מלבד החיזוק התדמיתי, מציג הקמפיין את האפשרות לניהול תיקי השקעות באמצעות דסק חו"ל של החברה, כשסכום ההשקעה הראשוני הינו 50 אלף דולר ומעלה. הקמפיין החדש מבליט את יתרונות הדסק, שלקוחותיו נהנים מהתאמה אישית, מצוות מומחים מקצועי ומהמוצרים האיכותיים ביותר בכל סקטור. כמו כן, מוצג הדסק החדשני המתמקד בניהול תיקי השקעות באמצעות תעודות סל בלבד, אותן בוררת פעילים באמצעות מודל תמחור אנליטי שפותח בחברה".
בנוסף, הקמפיין החדש נועד להבליט את נושא ה- Asset Allocation (הקצאת נכסים יעילה בין השוק המקומי והשווקים הגלובליים), המהווה מרכיב קריטי בבניית תיק השקעות. לשם כך התקשרה פעילים בהסכמים עם גופים פיננסיים עולמיים מובילים כדוגמת GAM,TEMPLETON ו-PERMAL. יתרון זה מאפשר למומחי החברה לבחור באופן אובייקטיבי ובאמצעות מודלים מתקדמים את הנכסים הפיננסיים האיכותיים ביותר בשווקים העולמיים.