חברת פפאיה PAPAYA עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה

חברת פפאיה PAPAYA עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה – קמפיין לנעלי תינוקות "פפאיה בייבי". הקמפיין בהיקף 200 אלף דולרים יעלה למשך 10 ימים בערוצי הטלוויזיה המסחריים. את הקמפיין מובילה ג. יפית, הממליצה על נעלי תינוקות פפאיה בייבי (נעלי צעד ראשון).



לדברי משה אורון, מנכ"ל חברת פפאיה, "מטרת הקמפיין הינה להגביר את המודעות בקרב ציבור ההורים לנעלי התינוקות האיכותיות שלנו, נעליים אשר קיבלו את הציון הגבוה ביותר (ציון 9) בבדיקה שנעשתה ע"י מכון התקנים , עבור מדור צרכנות של עיתון מוביל. מטרתנו היא להיות מובילים בשוק נעלי התינוקות בפרט כמו בשוק נעלי הילדים בכלל".



קרדיטים:


משרד פרסום: ג. יפית


קופירייטר: רז לסניק


במאית: ענת ספרן


צילום: אודי גולן


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל