אוגילבי אינטראקטיב העלתה קמפיין אינטרנטי המבוסס על שיווק ויראלי המאפשר לכל גולשת להוריד למייל הפרטי שלה קופון הנחה בסך 70 ₪ בקניית אחד ממכשירי סידרת סילק אפיל החדשה מבית בראון.
לדברי קרן סטיבנסון, מנכ"לית אוגילבי אינטראקטיב, הרעיון שעמד מאחורי בחירת שיווק ויראלי הוא לאפשר לגולשת להעביר בדוא"ל את קופון ההנחה לחברתה ובכך להגדיל את החשיפה למבצע ולחזק את תחושת השיתופיות בין הגולשות, האופינית לקהל המטרה של המוצר. כבר בימים הראשונים נרשמו מעל7000 נשים שהורידו למייל את קופון ההנחה וזו רק ההתחלה.
לדברי ג'ודי קורן מנהלת תחום בראון, כבר ביום השני לעליית הקמפיין הרגשנו הדים מנקודות המכירה, אפשר הפתיעו אותנו הרבה מעל למצופה.
הקמפיין מובל תחת הסיסמא " למה ליהנות לבד?" כאשר דוגמנית העל היידי קלום פורצת למסך בבאנר (בטכנולוגיית צ'ק מייט) באתרים פורטלים מובילים כגון: וואלה, נענע, תפוז, ynet,Msn, בננות, סטארט, nrg.