חוגלה קימברלי משיקה בימים אלה חיתול משודרג תחת המותג "טיטולים פרימיום", במראה חדש וייחודי.
ממחקרים שערכה החברה עולה כי "טיטולים פרימיום" הינו מותג החיתולים המועדף דווקא בקרב אמהות מנוסות (אמהות לילד שני ומעלה) ולכן גם הפניה התקשורתית החדשה תהיה מכוונת לקהל זה.
הקמפיין מציג סרטי אנימציה קצרים המתארים בצורה קלילה סיטואציות של הורות, והשינוי בתפיסה בין ילד ראשון לשני. אמהות לילד שני, מתוך רצון לתת לילד שלהן את הטוב ביותר, לצד חלוקת משאבים של זמן וכסף, מתמקדות במה שחשוב באמת. בכך מעביר הקמפיין את המסר העיקרי של "טיטולים": אמהות מנוסות מתמקדות בעיקר, ביכולת הספיגה של החיתול, ולכן הן בוחרות בטיטולים פרימיום. קולו של השחקן דודו זר מלווה את הסיפורים.
הקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום מק'קאן אריקסון, יעלה הערב בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו 24 למשך כשלושה שבועות. במקביל מתוכנן קמפיין פרינט בעיתונות נשים ומשפחה.