רשת המזון מחסני השוק, תמכור את חיתולי Babysitter בכל סניפי הרשת ותקצה שטח מדף של 20% מקטגוריית החיתולים לטובת חיתולי Babysitter.
חיתולי Babysitter שחדרו לשוק במהלך חודש אוגוסט 2011 , נמכרו עד כה רק ב-5 סניפים של רשת מחסני השוק. לאור הצלחת המותג וביקוש רב מצד הצרכנים לרכישת החיתולים בשאר הסניפים, רשת מחסני השוק החליטה להקצות 20% מקטגורית חיתולי הילדים למותג Babysitter לצד פמפרס והאגיס ולהחדיר את חיתולי Babysitter בכל סניפי הרשת. בהמשך למדיניות החברה למכור חיתולי פרימיום במחיר הוגן לצרכן, חיתולי Babysitter יימכרו ברשת מחסני השוק, במחיר של 36.90 ₪.
עינב אדיב ברר, מבעלי חברת DPL יצרנית חיתולי Babysitter מציינת כי "לפי דוח נילסן מותג Babysitter, שהחל את פעילותו בסוף אוגוסט 2011 הספיק לתפוס מקום בחמשת מותגי החיתולים המובילים בישראל .חשוב לציין שמכירות בייביסיטר בנקודות המכירה כבר עלו מעבר ל-20% שזה ללא ספק מצביע על העדפת הצרכנים הורים לילדים בגילאי החתלה שיודעים מה טוב לילדם ומה נכון להם כמשפחה .הצרכן מבקש לראות את החיתולים בכל הרשתות שזמינות אליו וחדירת המותג לשאר סניפי מחסני השוק מתבקשת ומבורכת. אנו נפעל להמשיך לתת לציבור ההורים בישראל מותג פרימיום במחיר הוגן ומענה לבקשות הצרכן בנוכחות גדולה בכל רשתות השיווק ".