חפש את ההחפצה: שיר אלמליח במערכת יחסים עם בובה בקמפיין לי קופר

מותג האופנה לי קופר, יעלה מחר בקמפיין בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח, באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪ .



הקמפיין יכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור.



סלוגן הקמפיין " Winter is for couples " מציג זוגיות מזווית אחרת, בה אלמליח מנהלת מערכת יחסים עם בובה. הקמפיין ממשיך ומחזק את האמירה הנועזת ואת הסלוגן של המותג MADE TO BE DIFFERENT .



לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "לאור הצלחת הקמפיינים המשותפים עם שיר אלמליח וצמיחת המותג בשנתיים האחרונות, אנחנו שמחים לצאת בקמפיין נרחב אשר מייצג ומעביר את ערכי המותג עם שיר אלמליח האהובה על הקהל.". לדבריו: "אנחנו משוכנעים שהקמפיין החדש ימשיך את המגמה ויחזק את ערכי המותג".





אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)