רשת הסופרמרקטים טיב טעם, שסיימה את שנת 2010 ברווח של כ- 25 מש"ח, ממשיכה את המגמה ומסיימת את הרבעון הראשון של השנה ברווח של כ- 2.4 מיליון ₪. התוצאות בולטות אף יותר על רקע העובדה כי הרבעון הראשון של השנה הינו הרבעון החלש ביותר בשנה באורח מסורתי ובמיוחד השנה שכן חג הפסח חל ברבעון השני לעומת 2009 בה התקיים החג בחדש מרץ. ללא הפסדי דומו, שנרכשה לאחרונה ונמצאת כעת בתהליך הבראה, הרווח לרבעון היה מסתכם בכ- 4 מש"ח.
מכירות טיב טעם הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2011 ב- 240 מיליון ₪, בדומה לרבעון המקביל אשתקד, וזאת חרף הצמצום של כ-10% בשטחי המסחר ולמרות שמכירות חג הפסח, שכאמור בשנה שעברה נכללו בתוצאות הרבעון הראשון, יכללו השנה בתוצאות הרבעון השני.
התוצאות החיוביות של טיב טעם והשיפור במכירות נובע ממהלכי שיווק וסחר, מיישום תוכנית ההבראה שכללה בין היתר שינוי במבנה הארגוני וצמצום מטה החברה, שינוי במדיניות ניהול הסניפים כמו גם שיפור תדמית הרשת ותהליכי התייעלות, תוך הטמעת האסטרטגיה המתבססת על חווית הקניה בסניפים ובידול הרשת באמצעות דגש על איכות מוצריה והכל במחיר תחרותי. כמו כן, העלייה במכירות מושפעת
מגידול בפעילות מגזר התעשייה, מרכישת יתרת מפעל מזרע וחלק מרשת דומו המתמחה בכלים איכותיים לאירוח, לבית ולמטבח וכן משיפור בניהול המלאי .