טמפו עולה בקמפיין לפפסי מקס ללא חומר משמר בהיקף של 1.5 מיליון שקלים



חברת המשקאות "טמפו", עולה בקמפיין לפפסי מקס ללא חומר משמר בהיקף כספי של 1.5 מיליון שקלים. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO.



הקמפיין יכלול סרטון באורך של 22 שניות בערוצים 2, 10 ו-24 ומודעות בעיתונות. הקמפיין מדגיש את הטעם של פפסי מקס בהתאם לסיסמא המלווה את הקמפיין: "מקסימום טעם". הטעם מודגש באמצעות טיפות פפסי מקס המצטברות ויוצרות פחית פפסי מקס מלאה, כאשר מד טעם עולה ככל שהטיפות מתרבות וממחיש את מקסימום הטעם שפחית פפסי מקס מציעה.



סיון נוי, מנהלת מותג פפסי מקס, מציינת כי פפסי מקס החדש ללא חומר משמר, פותח במשך כחצי שנה במטרה לשמור על הטעם של פפסי מקס, שהינו מרכיב מרכזי באהדת הצרכנים למוצר. הקמפיין החדש מבטא את יתרונותיו של פפסי מקס ובניגוד למשקאות הדיאט האחרים, לא מדגיש את המינימום של הדיאט, אלא דווקא את מקסימום הטעם, מקסימום הכייף והחוויה שבשתיית פפסי מקס. לדברי נוי, במבחני טעימה עיוורים, 60% מהאוכלוסייה בוחרים את פפסי מקס כמשקה הדיאט השחור הטעים ביותר.



קרדיטים:


גיתם (שמות האנשים מהמחלקות השותפות בקמפיין):


סמנכ"ל קריאטיב – גיא בר


מנהל קריאטיב – יגאל חזן


צוות קריאיטיב:


קופי – אוראל ביתן


ארט – אלינה אורצקי


מנהלת BBDO SOHO – עדי כהן סברוב


סופרוויזר – קרן בכר אמיתי


פלנינג– טימור הררי


תקציבאי – רעיה אריאל


מפיקה – קארין סבג


מנהלת הפקה – ליאת משה


מנהלת לקוחות מדיה- ליאת בקייר


חברת הפקה: high speed


בית פוסט: JCS

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל