טמפו תשקיע מעל ל 300,000 ש"ח ב "פסטיבל בירות" לכבוד פתיחת עונת הקיץ

טמפו תשקיע מעל ל 300,000 ש"ח ב "פסטיבל בירות" מיוחד לכבוד פתיחת עונת הקיץ. הפסטיבל יכלול שיתוף פעולה עם חברת זוגלובק על מבצעים בעולם הבירה ברשת מגה, וכן השקעה בשוק הפרטי – במכולות ובסופרמרקטים השכונתיים.



פסטיבל בירה גולדסטאר במכולות ובמינימרקטים השכונתיים. טמפו משווקת את מותגי הבירה, היינקן, גולדסטאר,מכבי, מרפיס סטאוט, פאולנר ובירה סמואל אדאמס.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק