טרה מחדשת את סדרת משקאות היוגורט, ועולה בקמפיין תוך חיבור לאורח חיים בריא וספורטיבי

מחלבת טרה מחדשת את סדרת משקאות היוגורט ועולה בקמפיין חדש, במסגרת מהלך שיווקי אסטרטגי אותו היא מובילה. המהלך מבוסס על מיצוב ומיתוג מחדש לסדרת משקאות היוגורט המוצעים ב-4 טעמים ייחודיים, תוך חיבור לאורח חיים בריא וספורטיבי.



המיצוב החדש נועד להעביר את ערכי המותג ובמסגרתו הוספו אלמנטים של נשים בתנועה המייצגות אנרגטיות, התחזקות, חיוניות, בריאות ועוצמה. כמו כן, שם העיצוב החדש דגש על התוספים הבריאותיים המצויים בכל משקה ג'ינסנג, אכינצאה, קמומיל ותה ירוק.



הקמפיין החדש למשקאות היוגורט של טרה יעלה, באמצעות משרד הפרסום JWT ובהשקעה של כ-250,000$, בערוצים 2, 10 ו-24 תחת הסיסמא "משקאות יוגורט טרה – אנרגיה בריאה לגוף". את הקמפיין יובילו דמויות נשיות מאוירות המופיעות על גבי בקבוקי המשקה שעוסקות בפעילויות גופניות מגוונות. כמו כן, יכלול המהלך פעילות קד"מ וטעימות בנקודות מרכזיות ובמוסדות להשכלה גבוה.



שלי בכר, מנהלת התחום בטרה: " פעילות גופנית הינה תחום מאוד מתפתח בארץ ובעולם ובכל שנה יותר ויותר אנשים מנהלים אורח חיים אשר כולל פעילות ספורטיבית יומיומית, לפיכך נושא התאמת התזונה שלפני ואחרי הפעילות הספורטיבית מקבלת חשיבות שהולכת וגדלה. משקאות יוגורט של טרה הינם אידיאלים מבחינת מרכיבים ומרקם לצריכה לפני אימון ולאחריו. הפעילות השיווקית שלנו תכלול פעילות קד"מ במוסדות להשכלה גבוהה וקמפיין טלוויזיה המבוסס על הדמויות הנשיות המתנוססות על גבי המשקאות שיבליטו את ערכי המותג".





משקאות היוגורט ישווקו בשני בקבוקים, בקבוק משפחתי המכיל 750 מ"ל ובקבוק TO GO לצריכה אישית המכיל 250 מ"ל.



שוק משקאות היוגורט בישראל נאמד בכ – 6 מיליון ₪ ונמצא במגמת צמיחה. קטגוריית משקאות היוגורט הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בעולם כאשר בשוק האמריקאי מגלגלים משקאות היוגורט כ – 213 מיליון דולר עם צמיחה של 17% בשנה האחרונה .



אולי יעניין אותך

14125pica3
14034pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי