רשת סופר פארם תשיק בסוף השבוע הקרוב, בהשקעה של 3.5 מליון ₪, את חגיגת LIFE תחת המוטיב של "המירוץ למליון".
הרשת רכשה את השימוש בזכויות המותג מהזכיינית 'רשת' (ערוץ 2), ותעניק ללקוחות הטבות הקשורות בתכנית, בראשן – משחק קופסא המבוסס על תכני התכנית, אשר פותח במיוחד עבור 'לייף' על ידי חברת 'קודקוד' ויימכר אך ורק בסניפי סופר-פארם.
בנוסף, יוגרלו במהלך החגיגה כרטיסי טיסה זוגיים ליעדים האקזוטיים המופיעים בתכנית – בכל שבוע ליעד ששודר בתוכנית.
חגיגת LIFE ,אשר מתקיימת מזה 6 שנים, מאפשרת לציבור ליהנות ממגוון מוצרי לייף בהנחות של עד 50% . בחגיגה משתתפים כ- 300 מוצרים, בהם מוצרי טואלטיקה, היגיינה נשית, תינוקות, אופטיקה ועוד.
מותג LIFE סיים את שנת 2008 עם מכירות בהיקף של 275 מליון ₪ , גידול של 12% משנת 2007.
יאיר עשהאל משנה למנכל הרשת מציין כי המיתון עושה טוב למכירות הפרטי – בחודש ינואר בלבד גדלו מכירות המותג (ביחידות) בכ- 10%. להערכתו – החגיגה תביא למכירות של מליון פריטים עם היקף מכירות של 22 מליון שח בשבועיים.