יאיר עשהאל: "ההאטה במשק מחזקת את המותג הפרטי. בינואר גדלו מכירות לייף ברשת ב 10% במונחים כמותיים

רשת סופר פארם תשיק בסוף השבוע הקרוב, בהשקעה של 3.5 מליון ₪, את חגיגת LIFE תחת המוטיב של "המירוץ למליון".



הרשת רכשה את השימוש בזכויות המותג מהזכיינית 'רשת' (ערוץ 2), ותעניק ללקוחות הטבות הקשורות בתכנית, בראשן – משחק קופסא המבוסס על תכני התכנית, אשר פותח במיוחד עבור 'לייף' על ידי חברת 'קודקוד' ויימכר אך ורק בסניפי סופר-פארם.



בנוסף, יוגרלו במהלך החגיגה כרטיסי טיסה זוגיים ליעדים האקזוטיים המופיעים בתכנית – בכל שבוע ליעד ששודר בתוכנית.



חגיגת LIFE ,אשר מתקיימת מזה 6 שנים, מאפשרת לציבור ליהנות ממגוון מוצרי לייף בהנחות של עד 50% . בחגיגה משתתפים כ- 300 מוצרים, בהם מוצרי טואלטיקה, היגיינה נשית, תינוקות, אופטיקה ועוד.



מותג LIFE סיים את שנת 2008 עם מכירות בהיקף של 275 מליון ₪ , גידול של 12% משנת 2007.



יאיר עשהאל משנה למנכל הרשת מציין כי המיתון עושה טוב למכירות הפרטי – בחודש ינואר בלבד גדלו מכירות המותג (ביחידות) בכ- 10%. להערכתו – החגיגה תביא למכירות של מליון פריטים עם היקף מכירות של 22 מליון שח בשבועיים.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה