יאיר עשהאל, משנה למנכ"ל סופר פארם: "בשבוע שלפני החג יימכרו פי 5 בשמים מביום רגיל"

רשת סופר פארם יוצאת לקראת פסח בקמפיין רחב היקף, שיתמוך במבצעי הבישום שמציעה הרשת. הקמפיין יכלול פרסומות בערוצים 2 ו-10, מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים המובילים, פרסום באינטרנט, תשדירים ברדיו וכן שלטי חוצות. היקף ההשקעה בקמפיין הפרסום כולו: מעל 2.5 מיליון שקל.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יכלול סדרה של 3 פרסומות באווירה רומנטית. בפרסומות יככבו גל גדות (מלכת היופי לשנת 2004), הדוגמנית והשדרנית אן קונופני והדוגמן הברזילאי ז'אן קרלוס. את הפרסומות תלווה גרסת כיסוי לשיר 'לס מואה טמה' של הזמר המנוח מייק ברנט.




יאיר עשהאל, משנה למנכ"ל רשת סופר פארם אמר היום כי "תקופת הפסח מהוה נתח נכבד מהמכירות השנתיות של תחום הבישום ברשת. בשבוע של החג מגיעות המכירות ל- 22 אלף יחידות ביום – פי 5 מיום רגיל".



ברשת צופים כי בשנת 2007 תהיה עלייה של 8-12 אחוזים במכירות הבישום, לעומת תקופה מקבילה אשתקד, וזאת בשל הגברת מאמצי הפרסום וכן השקה מואצת של מבחר בשמים חדשים בחודש מרץ.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)