יונדאי בקמפיין מונדיאל

יונדאי מבית כלמוביל תערוך פעילות מיוחדת על בסיס אפליקציית WhatsApp שבה יתחרו קבוצות שיוקמו בשאלות טריוויה יומיות על המונדיאל בהנחייתו של אבי מלר שדרן ערוץ הספורט.



בכל יום יועלו מספר שאלות ידע הקשורות להיסטוריה של המונדיאל ועל המונדיאל הנוכחי בברזיל, כאשר הקבוצה שתענה על השאלות היומיות הכי מהר מבין כל הקבוצות תקבל הקרנה קבוצתית ויוקרתית של אחד ממשחקי המונדיאל בהפקת יונדאי.



האפליקציה שפותחה על ידי משרד הפרסום הסלולרי Moblin מאפשרת לעקוב אחר הקבוצות השונות המשתתפות בתחרות, לדעת מי ענה נכון והכי מהר ולסיום, לעשות סיכום ולדעת מי הקבוצה שניצחה כל זאת בעזרת שימוש בטקסט, תמונות ווידאו על גבי ממשק ה- WhatsApp.




בנוסף, תגשים יונדאי לארבעה אוהדים נוספים את החלום ותארגן עבורם ערב "מונדיאל חברתי"; אירוע הקרנה פרטי שיכלול אירוח מפנק עם אוכל, שתיה ופינוקים נוספים. הפעילות תיערך בעמוד הפייסבוק של יונדאי ובפרסום בדיגיטל ותאפשר לגולשים להעלות רעיונות יצירתיים לצורה שבה הם ו-30 חבריהם היו רוצים לראות את משחקי המונדיאל. ארבעת הרעיונות הטובים ביותר יזכו את קבוצת החברים בהפקה פרטית של יונדאי – אשר תפיק להם את האירוע.



כל אלה ישתלבו בפעילות שיווקית חוצת מדיות בטלויזיה, בעיתונות, בדיגיטל – באתרי הספורט השונים, ברשתות החברתיות, בערוץ היו-טיוב ,בסלולר ועוד.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)