יוניליוור מעלה קמפיין תדמיתי לדאודורנט חדש של מותג דאב

יוניליוור ישראל משיקה סדרת דאודורנטים חדשה תחת המותג דאב. מהחברה נמסר כי הסדרה כוללת ספריי, סטיק ורול און. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה תדמיתי, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ₪, תחת הסלוגן "הגנה מקסימאלית, טיפוח מושלם". הסרטון ממשיך את הקו התקשורתי של "דאב – נשים אמיתיות" תוך הדגשת המסר של טיפוח בית השחי: "כשאת מרגישה שבית השחי שלך מטופח את יכולה להרשות לעצמך ללבוש כל מה שבא לך".



רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק קטגוריית טיפוח אישי, יוניליוור ישראל: "ממחקרים שערכנו עולה כי לטיפוח בית השחי חשיבות רבה בבניית הביטחון העצמי של האישה ובחיזוקו. כאשר אישה מרגישה שבית השחי שלה אינו מטופח דיו, היא מרגישה תחושה פנימית של חוסר בטחון ואי נוחות המלווה בחשש ומודעות יתר."



מותג דאב מוביל את שוק הדאודורנטים לנשים עם נתח שוק של 20% (כספי, רבעון ראשון ,07, AC nielsen). סדרת הדאודורנטים החדשה מתווספת למגוון הדאודורנטים הקיימים של דאב הכוללים את סדרת האורגינל (הכחול), סדרת תמציות המשי והסדרה המיועדת לעור רגיש.



המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים.

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)