יוניליוור משיקה קמפיין רחב היקף לרגל השקת סדרת חליטות – פירמידה חדשה תחת המותג ליפטון

מותג התה הבינלאומי ליפטון מבית יוניליוור, משיק מהלך רחב היקף לרגל השקת סדרת חליטות חדשות בסדרת הפירמידות המצליחה של המותג. המהלך יכלול קמפיין טלוויזיה ופעילות אינטרנט באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, שילוט חוצות ופעילות קד"מ בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪.



הקמפיין החדש, נועד לתמוך בסדרת חליטות חדשה תחת המותג, המציגה 10 חליטות בטעמים חדשים ומיוחדים המשלבים בתוכם מגוון רחב של צמחים, פירות ותבלינים המעניקים חווית שתייה מפתיעה ומרגשת.



ליפטון הינו מותג התה המוביל בשוק העולמי של עלי תה ותה מוכן. המותג פועל בלמעלה מ- 150 ארצות בהם נמכר מגוון רחב של סוגי תה המיובא מ- 25 ארצות.



בארץ מציע המותג מגוון של סוגי תה ביניהם תה שחור, תה ארל גריי, תה בטעמים וחליטות. החליטות מוצעות בתיון תלת מימדי בצורת פירמידה – כל שקיק פירמידה כולל צמחים, עלים וחתיכות פרי גדולים יותר המשחררים במהירות את כל הטוב שבהם בתהליך הכנת החליטה ויוצרים משקה עשיר בטעם ובארומה.



קרן סער, מנהלת שיווק תחום המשקאות ביוניליוור ישראל: "תה הינו משקה ותיק שהוא חלק מתרבות השתייה בארץ ובעולם. בתקופה האחרונה אנו עדים לפריחה של תחום התה בכל העולם ושתית תה תופסת מקום מרכזי יותר בשגרת היומיום. סגולותיו הבריאותיות של התה לצד מגוון רחב של טעמים מאפשרים יצירת הפסקה רגועה ונעימה בקצב החיים האינטנסיבי.



החליטות החדשות של ליפטון מציעות לצרכנים חווית שתייה בזכות הטעמים הייחודיים ופורמט הפירמידה המסייע להעצמתם. אנו בטוחים כי המוצרים החדשים והפעילות המלווה את השקתם תמשיך לחזק את מעמדו של תה ליפטון וחליטות ליפטון בפרט, ותהפוך את שתית התה לחלק הטוב של היום עבור קהל הצרכנים."



השקת החליטות החדשות תלווה בקמפיין טלוויזיה שיעלה בערוצים 24 ,22 ,10 למשך 6 שבועות. בנוסף יכלול המהלך פעילות אינטרנט ופעילות קד"מ ייחודית, באמצעות חברת טרגט מרקט.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)