יורוקום נציגת Nokia מעלה קמפיין ייחודי המבוסס על הקונספט המוסיקלי של Human Beat Box

יורוקום נציגת NOKIA בישראל מעלה קמפיין ייחודי המבוסס על הקונספט המוסיקלי Human Beat Box (מוסיקה, המנוגנת באמצעות הפה בלבד ללא עזרה מכלי נגינה מקצועיים) לרגל השקת מכשיר המוסיקה החדש 5610 NOKIA, תחת הקונספט "זוז עם המוסיקה שלך". היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 3 מיליון ₪



הקמפיין הפרסומי יעלה בטלוויזיה בקולנוע ובאינטרנט באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ויכלול פעילות ייחודית באינטרנט באמצעות Arc interactive , וחידון טריוויה בנושאיBeat box ומוסיקה, כשהפרס לזוכה במקום הראשון, זוג כרטיסי טיסה וזוג כרטיסים להופעה של כל אומן בחו"ל שיבחר ע"י הזוכה.



במסגרת הכנת סרט הפרסום, שכרה יורוקום את שירותיו של תומר בירן, שטס במיוחד לניו-יורק כדי להקליט פס קול לקמפיין באמצעות נגני Beat box" מקצועיים.



לצורך הקמפיין באינטרנט נבנה אתר מיוחד ע"י חברת YKM אתר מיוחד ובו מיקסר חדשני באמצעותו יוכלו גולשים להפיק פסקול מוסיקלי אישי המבוסס על קולות Beat box שניתן יהיה להורידו למכשיר הסלולר. כדי להציע מגוון רחב של ביטים מוסיקליים הוקלטו עשרות ביטים בישראל עם נגנים מקומיים ומתוכם נבחרו כ-60 ביטים שמהשילובים והרצפים ביניהם ניתן להפיק אינסוף רצפים מוסיקלים, כל אחד לפי הטעם המוסיקלי האישי שלו.



נועה לור כרמלי, סמנכ"ל השיווק ציינה כי, "לצורך הבנת הממשק בין עולם המוסיקה ועולם הסלולר קיימה יורוקום NOKIA תהליך מחקרי רחב בעיקר בקרב צעירים. במסגרת תהליך המחקר חיפשנו אמצעי מוסיקלי ייחודי ומבדל שיסיע לנו בהדגשת הרעיון שלכל אחד יש את הטעם המוסיקלי האישי וייחודי שלו. במסגרת זו הגענו למוסיקת ה-Beat box. נגני ה- Beat box יוצרים קטעים מוסיקליים המורכבים מרצפים ושילובים של ביטים קצביים. יחידות המוסיקה השונות ה"ביטים" מאפשרים הפקת מגוון רחב של קטעים מוסיקליים כל אחד עפ"י טעמו המוסיקלי האישי".



אופירה אבישי מנהלת השיווק והמרקום ביורוקום NOKIA אומרת כי "גם כמותג מוביל מובהק בפלח הצעירים רואה NOKIA חשיבות רבה בהעמקת הקשר עם סגמנט אסטרטגי זה, אבל לא בעוד קמפיין TV פאסיבי בלבד, אלא מאמינה שהתקשורת והיחסים עם סגמנט מתוחכם זה חייבים להיות משתפים ומערבים.



זו הסיבה שהשקענו משאבים רבים כל כך בהקמת מיניסייט עשיר ומרתק בו יוכלו הצעירים לאתגר עצמם, להינות ולהתלהב כפי שהם מתלהבים מהטלפונים של NOKIA ומיכולותיהם המיוחדות. האינטראקציה עם הצעירים אינה טריויאלית ומחייבת הכרות עמוקה ביותר עם התובנות המיוחדות שלהם". מוסיפה אבישי.



עוד אומרת אבישי כי עבודה מעמיקה ויסודית בשילוב עם המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר של NOKIA – זה המפתח להצלחתנו העצומה בקרב קהל זה, קהל שמתעניין, מבין ומעורב כל כך בתחום הטלפונים הסלולרים. ה 5610 והפעילות התקשורתית סביבו מבטיחים כי הוא יהיה הלהיט הבא של הצעירים ויתמוך בחיזוק נוסף בעוצמתו של המותג NOKIA בסגמנט זה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)