יורוקום נציגת Nokia עולה בקמפיין חדש לשלושה מכשירים חדשים מעוצבים בצבעים נחשקים מסדרת הסטייל: 7210, 6600 fold, 6600 slide, הקמפיין כולל חסויות בטלוויזיה ואינטרנט באמצעות גלר נסיס ו-ARC אינטרקטיב בהיקף כספי הנאמד בכמיליון ₪. הקמפיין תחת המסר – "הטלפון שלי הוא הסגנון שלי", תוך הדגשת החיבור הפונקציונאלי והאמוציונאלי שיש לאנשים היום עם הטלפון שלהם.
נועה לור כרמלי סמנכ"ל השיווק: "הטלפון נהפך עם הזמן לחלק אינטגראלי מחיינו והוא משקף את מי שאנחנו. זה מתחיל בבחירת המכשיר, בעיצוב שלו, באנשי הקשר שאנו בוחרים לשמור, בתמונות שאנו מצלמים, האסאמאסים ששולחים, בחירת השירים, המשחקים והאפליקציות השונות. כל אלו מבטאים את הסגנון הייחודי שלנו ומי אנחנו באמת".
אופירה אבישי מנהלת השיווק והמרקום ביורוקום Nokia ציינה כי, "כחלק ממודל הסגמנטציה של Nokia זוהה פלח שוק ברור שהעיצוב וה-LOOK מהווים פרמטר מרכזי עבורם בבחירת הטלפון הנייד. מדובר בסגמנט לא מבוטל בהיקפו גם בשוק הישראלי, שיודע לאמץ חידושים והתגלה כקהל נלהב של מכשירי מולטימדיה מעוצבים. על צורך זה אנו עונים כעת עם השקת שלושה מכשירים מעוצבים ומרשימים".