יפאורה בקמפיין תדמיתי חדש למותג ספרינגטי

יפאורה מעלה קמפיין תדמיתי חדש למותג ספרינגטי


קמפיין הטלוויזיה יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר- חומסקי בהיקף של כ-4 מיליון ₪ בסוף השבוע הקרוב. הקמפיין התדמיתי החדש ילווה בסיסמה – "ספרינגטי, תה קר. תטעם תתאהב."



הקמפיין החדש כולל סדרה של כשלושה סרטים, בהם מוצגים לקוחות שונים המגיעים לקיוסק על חוף אקזוטי על מנת לקנות ספרינגטי ונתקלים במוכר הודי המתקשה להיפרד ממשקה הספרינגטי שלו.


הדמויות המשתתפות בסרט, הסיטואציות המשעשעות והלוקיישן האקזוטי מחזקים את ערכי הרעננות, הקלילות והאקזוטיות של המותג ומדגישים את חוויית השתייה והטעם.


בקמפיין מככבת דוגמנית ברזילאית בת 19 העונה לשם פרסיליה סנה. בתפקיד המוכר ההודי משחק סטיש שרמה, כוכב ידוע בארצו שהופיע בקרוב למאה פרסומות ברחבי העולם, ובמספר סרטים בבוליווד.



סדרת ספרינגטי כוללת ארבעה טעמים: אפרסק, תה ירוק לימון לואיזה ותה אדום אגס סברס. במאי 09, השיקה יפאורה טעם חדש בסדרה, תה ירוק תפוח. הסדרה מהווה 26% ממכירות קטגוריית התה הקר (נילסן, ליטרים, 6/09)

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)