יפאורה מציגה את נערת תפוזינה החדשה

יפאורה מציגה את נערת תפוזינה החדשה בקמפיין חדש


נערת תפוזינה החדשה תלווה את הקמפיין החדש לתפוזינה, בהיקף של כ-6 מיליון ₪, שיעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן ויכלול פרסומת טלוויזיה בערוצים 2, 10 ,9 ו-24



לתפקיד ההיסטורי והמיתולוגי של נערת תפוזינה נבחרה אחרי אודישנים רבים הדוגמנית הבריטית היפה, ליאן ניג'ל ( ( Leanne Nagle נערת תפוזינה חדשה, בעלת לוק שובבי וסקסי, כיאה לנערת תפוזינה, שלראשונה גם לא תהיה בלונדינית או ג'ינג'ית..


עלילת הסרט מתרחשת על מטוס שבו התקלקלה מערכת המיזוג, ואחת הנוסעות – נערת תפוזינה כמובן, מתחפשת לדיילת ומפתה את הטייס לנחות בחוף קרוב. הסרט מסתיים, איך לא, במסיבת חוף מרעננת ורטובה..


המותג "תפוזינה" צמח בשנה האחרונה לפי נתוני נילסן בשעור שנתי של 23.6% ומהווה היום 21.2% אחוז מהקטגורייה (היקף שנתי נילסן 2009) בגובה כולל של כ-180 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)