יקבי רמת הגולן יוצאים בקמפיין ייחודי למותגי היין של היקב לקראת חג הפסח – "אלבום שירי אהבה מארץ היין". אלבום ייחודי, הכולל עשרה שירי אהבה ממיטב היוצרים הישראלים ביניהם עברי לידר, שלום חנוך, מתי כספי ועוד, על רקע צילומי נוף אמנותיים מרמת הגולן, אשר צולמו בינואר 2007. בנוסף, תשיק החברה אתר אינטרנט ייעודי בו תוצג גלריה נרחבת של תמונות, אותן ניתן יהיה להדפיס או להוריד למחשב האישי.
באלבום המהודר, מבית היוצר של משרד הפרסום של יקבי רמת הגולן, ברוקנר, נטע, יער, הושקעו 1.5 מיליון ₪. האלבום בגודל A3 (רבע גיליון) יופץ בכ- 500 אלף עותקים.
בנצי אלישע, מנהל אגף שיווק ומכירות, יקבי רמת הגולן אמר היום כי "האלבום הינו שלב נוסף באסטרטגיה התקשורתית שלנו. לאחר שבשנה החולפת ביססנו את האסטרטגיה התקשורתית שלנו על הנכס העיקרי – איזור הגידול שלנו (הטרואר), אנו מציגים נדבך נוסף באישיותו של המותג יקבי רמת הגולן. יקבי רמת הגולן הוא מקום של אהבה. אהבה לטבע, לחופש, למרחבים, למקצוענות, לאדם. אהבה לחיים".
חג הפסח מהווה את אחד משני השיאים השיווקיים של ענף היין (השני הינו ראש השנה). כ- 25 אחוזים ממכירות שוק היין נמכרים בחג זה.
יקבי רמת הגולן נוסדו ב- 1983. היקף הפעילות של היקב עומד על כ- 130 מיליון ₪. היקב מייצר יינות שולחניים איכותיים מכ- 20 זנים, תחת הסדרות ירדן, גמלא וגולן.