ישראכרט ורשת המזון "כמעט חינם" משיקות מועדון לקוחות חדש. הכרטיס נושא לוגו מחסני כמעט חינם ומעניק פטור מדמי כרטיס בשנתיים הראשונות. למצטרפים חדשים, בתקופת ההשקה תוענק מתנת הצטרפות- 120 ₪ לקניות ברשת מחסני כמעט חינם, וכן הנחה על קנייה ראשונה.
בנוסף ייהנו הלקוחות מתכנית הנחות קבועות באלפי בתי עסק בפריסה ארצית במעמד חיוב החשבון כגון: טן, סדש, גוד נייט סנטר, מגה ספורט, גולברי, ארוקה, CROCKER ועוד.
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראכרט אמר היום: "האסטרטגיה של קבוצת ישראכרט היא לשלב בין העולם הפיננסי לעולמות הסובבים את הצרכן הישראלי – כולל עולם הקמעונאות. כבר עתה מעניקה ישראכרט למאות אלפי לקוחות הטבות המותאמות להרגלי הצריכה הפרטית של כל לקוח ולקוח, בין היתר בתחומי הליסינג, הנופש, התיירות והפנאי. הכרטיס החדש יאפשר לנו ליצור יתרון משמעותי לצרכן באמצעות הטבות ייחודיות ובמקביל להעניק אפשרויות תשלום נוחות באמצעות כרטיס אשראי מתגלגל."
יוסי מימון, סמנכ"ל השיווק של רשת "כמעט חינם", מוסר: "השקנו בהצלחה מרובה, מועדון לקוחות המונה כ- 115,000 איש, הנהנים מהנחות משמעותיות על מגוון מוצרי הרשת. בחרנו בקבוצת ישראכרט, כשותף עסקי, הודות להצלחה יתרה בהשקת תווי הקנייה. בחג הקרוב, אנו נערכים למכירות תווי קנייה בסך 15-20 מיליון ₪, כמו כן, אנו צופים כי בששת החודשים הקרובים יצטרפו מעל 20,000 איש להסדר כרטיסי האשראי".
עוד הוסיף, מיימון: "היוזמה המשותפת נוצרה מתוך רצון וכוונה אמיתית להוזיל את עלויות הצריכה והמחייה בארץ, זאת עקב התייקרות סל הקנייה והמוצרים משלימים "
"מחסני כמעט חינם" מפעילה 29 סניפים הממוקמים בפריסה ארצית. החברה עוסקת גם ברכישה, שיווק והפצה של ירקות ופירות טריים ע"י חברת הבת – "סיטונאות תנובת הדרום". לחברה מותג פרטי "כמעט חינם" הכולל למעלה מ – 700 מוצרים ונמכר בסניפי הרשת וכן בחנויות נוספות. עד סוף שנת 2012 צפויה החברה להקים לפחות 11 סניפים נוספים.