ישראכרט יוצאת בקמפיין לסיכום שנת הכוכבים. הקמפיין, בעלות של כ- 700 אלף דולר, עולה הערב באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R ומהווה סרט סוגר לסדרת קמפיין הכוכבים שעלה לראשונה בפברואר 2007 תחת הסיסמה "ישראכרט – ליהנות מהחיים…".
חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט: "במהלך שנת 2007 השקיעה ישראכרט עשרות מליוני שקלים בשיתופי פעולה עם החברות הגדולות והמובילות במשק, ביניהן קסטרו, פוקס, סטימצקי, אופטיקנה, תמנון, איי. די דיזיין, מלונות דן ועוד רבות. זאת כחלק ממדיניותה האסטרטגית של החברה במסגרתה הוחלט כי שנת 2007 תעמוד בסימן הטבות ללקוחות תוך חיזוק שיתופי הפעולה המסחריים של החברה עם בתי העסק. בסיומה של שנת הכוכבים מימשו 400 אלף לקוחות ישראכרט 160 מיליון כוכבים בשווי עשרות מיליוני שקלים במסגרת כל אותם שיתופי פעולה."
"הסיסמא "ליהנות מהחיים" מלווה את ישראכרט מספר שנים ובמסגרתה נוקטת החברה באמצעים רבים על מנת לפתח מוצרים בתחומי התרבות, הנופש, האטרקציות והבידור. המטרה שלנו לאפשר ללקוחות ישראכרט "ליהנות מהחיים" באמצעות השימוש בכרטיסי האשראי שברשותם", הוסיף קרופסקי.
הקמפיין אשר עולה הערב משלב את הסיסמא : "הנאה היא…כוכבים" ובמסגרתו זוג חייזרים בדייט רומנטי, תמה לאן נעלמו כל הכוכבים. ברקע מתנגן השיר "When you wish upon a star" מתוך הסרט פנטזיה" של וולט דיסני.
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל צוות קריאייטיב: נדב פרסמן
ארט: טל בן ארי
קופי: שושו שפניר
פלנר: יהורם דוידי
סופרוויזרית: טל יופה
תקציבאית: נועה הורן
מםיקת משרד: סיגל נוגסי