לאחר ההצלחה העולמית בשנת 2009 (מכירות של למעלה מ2 מיליון כפכפים) נוחתים בישראל כפכפי המותג "FITFLOP" הבריטי עם קולקציה חדשה הכוללת דגמים ספורטיביים לצד דגמים אופנתיים.
הגעת הקולקציה החדשה מלוה בקמפיין פרסומי תחת הסלוגן "פיטפלופ –חדר הכושר האישי שלי" שיכלול: פרסום נרחב בעיתוני נשים –בהם יופיעו כתבות תדמית לצד מודעות פרסום, פרסום על גבי אוטובוסים באזור גוש דן, ופעילות קד"מ בחנויות. הקמפיין בוצע בהשראת הקמפיין העולמי של המותג תוך התאמות מקומיות, העלות הכוללת של החדרת קולקציית הקיץ – 200 אלף דולר.
מותג פיטפלופ הבריטי הינו המותג הלוהט בתחום ההנעלה כיום בעולם, ומיובא לארץ על-ידי חברת IA (מבעלי רשת אוריג'ילנס ורשת "אבידור מרכזי הבריאות לרגל ולגב") ואיש העסקים יובל אלוני.
"עם הגעת המוצר לחנויות נמכרו תוך שבועיים יותר מ- 1,000 זוגות, קצב המכירות הפתיע אותנו, אך הוא זהה לדיווחים המגיעים ממדינות אחרות בעולם. עיקר קסמו של המוצר הוא בתחושת הנוחות והקלילות יוצאות הדופן, לצד יתרונותיו הבריאותיים, מאפיינים המובילים גם לשיווק "מפה לאוזן" והעלאת החשיפה למותג." מסביר יובל אלוני,מנהל החברה.
היבואנים מצפים שהקמפיין אשר נערך בחודשים יוני –יולי ופונה בעיקר לנשים בגילאי 30+, יעורר מודעות נוספת ויפנה גם לקהלים שטרם נחשפו למותג המצליח.
פיטפלופ הינם כפכפי בריאות מעוצבות המשפרות את חיטוב הגוף בהליכה יומיומית קבועה. הכפכפים מעוצבות על בסיס טכנולוגיה חדשנית הגורמת לפעולה מוגברת של שרירי הרגל והישבן בעת ההליכה והעמידה ולשימוש בקבוצות שרירים רבות יותר, זאת באמצעות סוליית פטנט בעת רמות דחיסות משתנות.
בעולם אומצו הכפכפים על-ידי סלבריטאים רבים כמו אופרה וינפרי ,היידי קלום, הלנה בונהם קרטר, מריסה קרוס ("עקרות בית נואשות") ,ג'וליאן מור ועוד.
ניתן להשיג את כפכפי "FITFLOP" ברשתות אופנה ובריאות מובילות : מגה ספורט, רשת אוריג'ינלנס, ליידי קומפורט,ג'ק קובה, ועוד מגוון רחב של חנויות ברחבי הארץ.
מחירים לצרכן: 449-249 ש"ח
ניתן להשיג במידות 36-42
פרטים נוספים באתר הבית : WWW.FITFLOP.co.il