להיות אייזן

חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור" (בבעלות גן שמואל, קיבוץ גת, בית ניר ושטראוס), מעלה קמפיין פרסום חוצות ארצי בהיקף כספי של 750 אלף ₪. הקמפיין, שיועלה באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, יתפרס בתחנות אוטובוס ושילוט רחוב בפריסה ארצית וכן בתחנות רכבת ישראל. הקמפיין מבוסס על הפרסומת הטלוויזיונית האחרונה של פרימור, בו כיכבה שלישיית אדלר נגני המפוחיות, המזמין לצרוך מיץ רימונים סחוט טבעי כדי להיות "אייזן" (חזק).


במקביל, תחל פרימור בימים הקרובים במבצע קידום מכירות ארצי למיץ הרימונים הסחוט הטבעי שלה. החברה תציב נציגות מכירה בעשרות סניפים של רשתות שופרסל, ריבוע כחול, כמעט חינם, רמי לוי, יינות ביתן ואחרים. לקוחות הרשתות יוכלו ליהנות מטעימת מיץ רימונים ומקופון הנחה לרכישת בקבוק מיץ רימונים 750 מ"ל.


קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב: עדו קריב; מנהל קיריאטיב: תומר פולישוק; ארט: זיו אלמוג; קופי: ניר אמבר; במאי: דרור שאול; חברת הפקה: קדישזון הפקות; מנהלת הפקה: רינת קיינן; סמנכ"ל לקוחות: איתי לוי; סופרוויזר: עינת דז'גן.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)