לוטן תדמיות יצאה בקמפיין פנימי המשלב תוכן וידאו, קוד QR, דיוור ישיר, עם תקשורת אלקטרונית. הקמפיין מתבסס על שליחת גלויות עם ברקוד המפנה את הקורא לסרטון וידאו קצר בו ממחישה מנכ"לית החברה, יעל לוטן בפחות ממאה שניות מה זה יחסי ציבור. ביום הראשון שבו הסרטון עלה לאוויר נרשמו כבר למעלה מאלף צפיות.
כניסת הסמארטפונים לשימוש המוני מאפשר היום גם בארץ להשתמש ב-QR CODE להפניית המתבונן מדף הפרסום (מודעה, גלויה, שלט) אל ערוץ אינטרנטי כלשהו ובכך להעשיר את חוויית הצפייה בפרסום ולהרחיב את המסר. טכנית, כל שעל המשתמש לעשות זה להוריד אפליקציית קורא ברקודים חינמית (למשל: I-NIGMA) ולסרוק באמצעותה את הברקוד. חברות יחסי ציבור עומדות כיום בפני אתגר גדול של שילוב בין מדיה מסורתית לבין ההתפתחות המהירה של המדיה הדיגיטלית והחברתית. יצירת שירותים חדשים ומקוריים והובלת השוק הינה הכרחית כיום בעולם יחסי הציבור בעידן הדיגיטאלי.