לוקה שקד (אשתו של הפרסומאי ספי שקד) נבחרה על ידי הפרסומאית ניקול ראידמן להוביל את הקמפיין הבינלאומי של חברת בגדי הים מורנה ותשלשל לכיסה 25,000 דולר.
תקציב קמפיין חברת בגדי הים של 'מורנה' הוא 450,000 שקל וכולל קטלוגים לישראל ולחו"ל, השקת אתר אינטרנט חדש ומיתוג החברה.
לוקה הצטלמה ביומיים האחרונים (ראשון – שני) והחליפה עשרות דגמים של בגדי ים, כשהיא רכובה על סוסים בדיונות בחוף ינאי (ביום הצילום הראשון) ומתפנקת בוילה מפוארת בהרצליה פיתוח (ביום הצילום השני).
איש העסקים עופר אליעז, שגם הוא לקוח של ראידמן, השאיל את הווילה המרווחת שלו העומדת בימים אלו למכירה לטובת צילומי הקטלוג.