ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת טופיפי בישראל, עולה בקמפיין חורף משפחתי לטופיפי . הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, ו-24.
הקמפיין מטעם חברת "שטורק", הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית על ידי מקאן אריקסון. לטובת הקמפיין הופק סרטון פרסומת חדש שנבחר לאחר שהוכיח את עצמו בעולם והוא מציג כיף ומשפחתיות ומביא את טופיפי כפינוק משפחתי טעים ואהוב המתאים לכולם בכל עת.
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2.5 מיליון ₪ . הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא הסלוגן המסורתי המלווה את המותג מזה זמן רב – כייף גדול בטופיפי.