ליימן שליסל בקמפיין חורף משפחתי לטופיפי

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת טופיפי בישראל, עולה בקמפיין חורף משפחתי לטופיפי . הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, ו-24.



הקמפיין מטעם חברת "שטורק", הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית על ידי מקאן אריקסון. לטובת הקמפיין הופק סרטון פרסומת חדש שנבחר לאחר שהוכיח את עצמו בעולם והוא מציג כיף ומשפחתיות ומביא את טופיפי כפינוק משפחתי טעים ואהוב המתאים לכולם בכל עת.



היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2.5 מיליון ₪ . הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא הסלוגן המסורתי המלווה את המותג מזה זמן רב – כייף גדול בטופיפי.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)