ליימן שליסל בקמפיין לסוכריות מנטוס ללא סוכר

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין פרסום במסגרת השקת סדרת סוכריות מנטוס ללא סוכר בישראל.



מנטוס ללא סוכר: סוכריות מנטוס ללא סוכר, הנושאות את כשרות המהדרין בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק, יושקו בקמפיין ייעודי למגזר הדתי והחרדי, באמצעות "פרסומי ישראל ושות'" – משרד פרסום, שיווק, קד"מ ויח"צ המתמחה בקהלי יעד אלו.



הפרסום יכלול מודעות בעיתונות, ג'ינגל ברדיו, פרסום ע"ג אוטובוסים, פעילות קד"מ של ניידות ממותגות בירושלים ובבני-ברק.



היקף הקמפיין נאמד בכ-250 אלף ₪.



הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "מנטוס -כשהטעם נהדר, מי צריך סוכר?!"

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)