לירון וייצמן נבחרה להוביל את קמפיין יריד המותגים 2008


יריד המותגים חורף 2008, שייפתח ב-27 לנובמבר ויימשך שלושה ימים בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב , צפוי להניב מכירות בהיקף של 10 מיליון ₪ . ביריד ישתתפו כ-50 רשתות וחברות אופנה ומותגים שיציעו הנחות בין 30%-80% , וצפויים לבקר בו מעל ל- 70 אלף איש.



בין המותגים השונים שימשיכו להציג השנה ביריד נמצא את : דיזל,רנואר,לי קופר,בילבונג, מגה ספורט,LEE, רנגלר, טאג וומן,אירית, סליו,סאקס,קדס-קידס,נו-ניים, ריוורו,מאנייה ועוד רבים וטובים.



השקת יריד המותגים חורף 2008, תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-500 אלף ₪ הקמפיין יכלול שילוט חוצות עיתונות, יחסי ציבור, רדיו ואינטרנט.



לירון ויצמן (כתבת התכנית ערב טוב עם גיא פינס) נבחרה לפרזנטורית צילומי הקמפיין השנה.



יריד המותגים פועל מזה כ- 7 שנים בהצלחה מרובה.



רני שלוי מפיק היריד מסביר " אנו צופים כי השנה יגיעו ליריד מעל ל – 70,000 איש, כשיריד המותגים הפך לאירוע אופנה שהציבור הרחב מחכה לו כל עונה. דווקא בעקבות המצב הכלכלי כיום, יריד המותגים הפך להיות אטרקטיבי יותר מבעבר, היות והקהל מחפש את אותם המותגים שאוהב רק במחירים זולים יותר. ביריד ניתן להשיג מותגי אופנה הנחשבים בהנחות מטורפות ובמחיר השווה לכל כיס".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)