למה מצטרפים למועדון לקוחות?

סקר שנערך בחודש ספטמבר על ידי מועדון הלקוחות PowerCard באמצעות חושף את מידת שביעות הרצון ואת ההעדפות בקרב צרכנים החברים במועדון לקוחות.




  • 72% הכריזו שיבחרו להצטרך למועדון לקוחות במידה ויהנו מהנחות ב: רשתות מזון, ביגוד ודלק אשר מתוכם 59% מהנשים דיווחו שהפרמטר המשפיע לבחירת מועדון לקוחות הוא מבצעים על ביגוד והלבשה.
  • 69% השיבו שהתנאי החשוב ביותר להצטרפות למועדון לקוחות הוא מבצעים והנחות אטרקטיביים ול- 49% חשוב ההחזר הכספי (cash back).
  • 60% מחזיקים ברשותם בין 2-4 כרטיסי מועדון שונים.
  • 55% מעדיפים כרטיס מועדון משולב עם כרטיס אשראי.
  • 70% מביעים שביעות רצון מההשתתפות במועדון לקוחות וימליצו לבני משפחה וחברים להצטרף.
  • 60% מקבלים החזר כספי עד 100 ₪ בחודש ו 39% מקבלים החזר כספי עד 500 ₪ בחודש.

מאיה גדעוני, מנכ"לית מועדון הלקוחות PowerCard "אנו פועלים כל הזמן כדי לבחון את העדפות הלקוחות ולהציע את הדילים המשתלמים ביותר, לכן אנו עובדים עם מגוון רחב של בתי עסק ורשתות כדי לספק את רצון הלקוחות. עליית המחירים ויוקר המחייה מחייב את כולנו להיות צרכנים נבונים יותר, והחברות במועדון לקוחות מציעה אפשרויות לחסכון אמיתי והחזרים כספיים."



PowerCard הינו מועדון לקוחות המונה מעל ל -120,000 לקוחות.

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)