למעלה מ- 100 סרטונים של זוגות נשלחו עד כה ל"יוצאים מהכלים"

חוגלה-קימברלי מדווחת על היענות חסרת תקדים לקמפיין התומך במבצע "יוצאים מהכלים" של ניקול. "בשבועיים הראשונים למבצע הועלו למעלה מ- 100 סרטונים של זוגות הרוצים להשתתף במבצע", אומרים בחברה.



במסגרת המבצע נשלחו לאתר שהוקם למען התחרות (www.nikol.nana.co.il) סרטונים עם סיטואציות משעשעות מחיי הזוגיות במטבח . 2 הסרטונים המובילים שיקבעו על ידי הגולשים יעלו לגמר שישודר בתכנית "מומחים עם סגנון" שתשודר ברשת ב-27/3. בתכנית, מוסרים בחברה, יתחרו 2 הזוגות על מטבח חדש בשווי 50 אלף ₪.



רינת אשכנזי, מנהלת תחום KITCHEN CARE בחוגלה קימברלי מוסיפה כי נתוני המכירות לחודש מרץ מראים על עלייה של למעלה מ-30% במכירות מוצרי ניקול ברשתות וזאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)