חוגלה-קימברלי מדווחת על היענות חסרת תקדים לקמפיין התומך במבצע "יוצאים מהכלים" של ניקול. "בשבועיים הראשונים למבצע הועלו למעלה מ- 100 סרטונים של זוגות הרוצים להשתתף במבצע", אומרים בחברה.
במסגרת המבצע נשלחו לאתר שהוקם למען התחרות (www.nikol.nana.co.il) סרטונים עם סיטואציות משעשעות מחיי הזוגיות במטבח . 2 הסרטונים המובילים שיקבעו על ידי הגולשים יעלו לגמר שישודר בתכנית "מומחים עם סגנון" שתשודר ברשת ב-27/3. בתכנית, מוסרים בחברה, יתחרו 2 הזוגות על מטבח חדש בשווי 50 אלף ₪.
רינת אשכנזי, מנהלת תחום KITCHEN CARE בחוגלה קימברלי מוסיפה כי נתוני המכירות לחודש מרץ מראים על עלייה של למעלה מ-30% במכירות מוצרי ניקול ברשתות וזאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.