למרות התחרות הקשה: מותג WATER& סוגר שנת פעילות ראשונה מוצלחת



מותג WATER& שנכנס בתחילת השנה לשוק המים בטעמים, סוגר שנת פעילות הראשונה ומדווח על ההישגים המרשימים: היקף מכירות המותג בשנה החולפת – מעל 3.5 מליון יחידות ומחזור שנתי של כ- 12 מליון ש"ח.


מהחברה נמסר היום כי לאור ההצלחה של המותג ברשתות הנוחות YELLOW, מנטה, So Good , אלונית וטיב טעם, נכנס החודש המותג WATER& לרשתות השיווק הגדולות בארץ: ריבוע הכחול, מגה ומגה בעיר והרשת הרביעית. צפי המכירות לחודש הראשון עומד על כ-250,000 יח'.


WATER& משווק בשלושה טעמים מיוחדים: נענע-ליים, לואיזה-למון גראס ואבטיח-ליצ'י. המשקה משווק בבקבוקים בנפח של חצי ליטר. "החדירה לרשתות השיווק הגדולות מהווה עבורנו פריצת דרך", אומר בן לוי, מנכ"ל משותף בחברת b-creative המייצרת את מותג המים WATER &, " אנחנו מאמינים ש-water& הוא מותג איכותי ובר-תחרות לכל המשקאות שנמצאים כעת על המדף וצפוי לו עתיד גדול. בשלב הבא בכוונתנו לפתח עוד סדרה שלמה של טעמים ותועלות פונקציונאליות, בהתאם להעדפות ולדרישות הצרכנים. "



עוד מסר לוי כי בשנת 2008 בכוונת החברה להרחיב את סל המוצרים ושטחי המדף כאשר היעד הוא הכפלת המכירות."





אולי יעניין אותך

באדיבות וויקס
צילום מסך 2025-08-24 174637
סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)