לנובו ישראל עלתה עם קמפיין חוצות בהיקף של כחצי מיליון שקל

יצרנית המחשבים המובילה לנובו, עלתה בשבוע שעבר עם קמפיין חוצות חדש שכותרתו Lenovo No. 1 – הניידים הנמכרים ביותר בישראל. לנובו השקיעה בקמפיין סכום המוערך בכחצי מיליון שקל.


הקמפיין שהתמשך על פני עשרה ימים בוצע בשיתוף סאביו פרסום ושיווק וכלל שלטי חוצות בגודל ענק במיקומים מובילים כמו קיר מוזס בנתיבי איילון, מחלף גלילות ומחלף השלום בן שמן ועוד.


לדברי דנה כהן, מנהלת שיווק, לנובו ישראל, "לנובו היא יצרנית המחשוב המובילה בארץ ובעולם זה כבר מספר שנים ברציפות וכמעט כל מחשב שלישי הנמכר בארץ הוא מחשב של לנובו. מטרת הקמפיין היא להציג לראשונה מסר חד בנוגע לנתוני נתח השוק של לנובו במכירות ניידים בישראל. רצינו שגם כלל הציבור, ולא רק הצרכנים הנאמנים שלנו, יחשפו לנתונים האלו, כמו גם לעיצוב המרשים והחדשנות של המחשבים שלנו. שלטי הענק שהוצבו במקומות עתירי תנועה משכו תגובות נלהבות מצד הקהל"

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)