לקראת החזרה לבית הספר עולה רשת אופיס דיפו בקמפיין "פרובוקטיבי"

רונן בר שלום, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת "אופיס דיפו", הודיע היום כי, לקראת שנת הלימודים החדשה, יוצאת רשת "אופיס דיפו" בקמפיין פרסומי הפונה למשפחות ולתלמידים, בהשקעה של כ- 4 מליון ₪, באמצעות משרד פרסום "גיתם".



בר שלום הוסיף כי הקו פרסומי שנבחר הוא הגינות ומומחיות. "ההצעה השיווקית שבנינו, במחיר ידוע מראש ושווה לכל נפש של 100 ש"ח, מכילה כל מה שצריך לבית הספר, ללא הפתעות", הוסיף.




מהחברה נמסר כי הקמפיין הפרובוקטיבי, שיעלה לטלוויזיה החל מהערב (9/8/07) ולמשך שבועיים, פונה למשפחה הישראלית. הסרט מגולל את עלילותיהם של אמא ובן שהולכים יחדיו לרכוש ציוד לקראת חזרתו של הילד לבית הספר בחנות השכונתית. בחנות השכונתית הצפופה נתקלים השניים בהפתעה לא צפויה בקופה בדמות שודד.



"ממחקרים שערכנו" ממשיך בר שלום, "עולה כי הורים רבים חוששים מפני הקניות היקרות לקראת החזרה לביה"ס ומתקשים להעריך מראש בכמה יסתכמו ההוצאות. לכן החלטנו השנה להקל על ההורים ולהציע להם סל מוכן שמחירו ידוע מראש ומתאים לכל כיס – 100 ₪."



קרדיטים:


משנה למנכ"ל מיכל דבורצקי, סמנכ"ל קריאייטיב גיא בר, מנהל קריאייטיב – יגאל חזן, קופירייטר – ליאור כהן, ארטדיירקטור – כפיר פרץ, מנהלת לקוחות – אליקה מרחבי, סופרווייזר – ענבל גולן, תקציבאי – גיא דיין, פלנרית – הילה שגן, מנהלת מחלקת הפקות- נוגה שגיא , מפיקת משרד -קרין סבג , משרד הפקות – שלו, במאי – אוהד פרח.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי