חברת מטעי בן עזר, העוסקת בייצור ושילוח תיבות שי לחו"ל, מעלה קמפיין עיתונות לקראת חנוכה וחג המולד.
שרונה שניצר, מנכ"לית משותפת בחברה, ציינה היום כי בחודשים דצמבר ינואר נשלחות למעלה מ 60 אלף חבילות שי לקרובים, שני משפחה ושותפים עסקיים בחו"ל. השנה צופים גידול של 10% בשל הגידול במספר החברות הישראליות אשר יצאו לעסקים עם חו"ל.
החבילות נשלחות בעיקר לארה"ב (60%), מערב אירופה (25%) ושאר העולם (15%). היקף השוק מוערך השנה ב- 20 מיליון ₪.
הקמפיין (משרד פרסום עצמאי) מציג את תיבות השי של החברה, אשר כוללת את פירות ההדר הישראלים, וכל טוב הארץ.
היקף הקמפיין – חצי מליון ש"ח.