לקראת פסח: קמפיין למותג אומפרדקס Z

חברת התרופות דקסון יוצאת בקמפיין לתרופה למניעת צרבת אומפרדקס Z באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-מלניק. הקמפיין עולה בימים אלה באופן נרחב באינטרנט, בפרסום ברדיו, בעיתונות ובשילוט חוצות, למשך חודש, בהשקעה של מיליון וחצי ₪.



לקראת חג פסח המתקרב, חברת התרופות דקסון יוצאת בקמפיין לתרופה למניעת צרבת אומפרדקס Z תחת הסלוגן "מונע את הצרבת לפני שהיא מתחילה" באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-מלניק. הקמפיין עולה בימים אלה באופן נרחב באינטרנט, בפרסום ברדיו, בעיתונות ובשילוט חוצות, למשך ארבעה שבועות, בהשקעה של מיליון וחצי ₪.



הקמפיין עושה שימוש באייקון של הפלפל החריף, המייצג את תחושת הצרבת המוכרת ל כ 30% מן האוכלוסייה. הפרסום מציג ויזואלית השלכת פלפל חריף אל כוס מים, תוך העברת המסר כי "הגיע הזמן להיפרד מהצרבת וניתן לאכול הכל!". הפרסומת מסתיימת בסיסמא: "מונע את הצרבת לפני שהיא מתחילה".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)