לראשונה בישראל: ג'יימי אוליבר, "השף העירום" של ה-BBC בקמפיין טלויזיה

Tefal, חברת כלי הבישול המובילה בעולם, המיובאת באופן בלעדי על ידי חברת "מסלמני גרופ", יוצאת בקמפיין פרסומי ארצי לרגל השקת סדרות הסירים החדשות לקיץ 2007 בהשקעה של כמיליון שקל. את הקמפיין מוביל "השף העירום" – ג'יימי אוליבר, שמפתח ומעצב מוצרים עבור Tefal מזה שנתיים.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "בריקמן"כולל תשדירי פרסומת בטלוויזיה, קמפיין אינטרנט ומודעות בעיתונות הארצית. תשדירי הטלוויזיה, תחת הכותרת "גיימי אוליבר הסדרה האיטלקית" ו"טפאל הנקודה שעושה את ההבדל" ישודרו בערוצים 2 ו- 10. קמפיין הטלוויזיה מהווה חלק מהקמפיין הארצי שנועד לחשוף את הציבור להנאה שבבישול, יחד עם העיצוב של כלי הבישול. הקמפיין יימשך 5 שבועות.



ג'יימי אוליבר, השף הבריטי הידוע בכינויו "השף העירום", שבין היתר מנחה תוכניות בישול פופולאריות בטלוויזיה ומוביל כעת קמפיין הסברתי להנחלת הרגלי תזונה בריאה בקרב ילדים,


אומץ על-ידי חברת Tefal לפני כשנתיים.מהחברה נמסר כי האני-מאמין שלו, שלפיו "כל אחד יכול" לבשל ארוחת גורמה, התאים לתפיסה של חברת Tefal, שגם לבשלן הביתי מגיע ליהנות מציוד ברמה מקצועית.



השנה, פיתח אוליבר סדרת כלים חדשה – הסדרה האיטלקית, אשר מוצגת בקמפיין החדש. לפיתוח הסדרה קדם מסע ממושך שערך אוליבר באיטליה, התוצאה היא סדרת כלים בעיצוב כפרי איטלקי המיועדת להכנת מגוון מאכלים האופייניים לארץ המגף.


בתשדיר הטלוויזיה נראה אוליבר כשהוא משתעשע במטבח, ומנתב בדייקנות בין החיתוכים, הבישול והכלים ותוך כדי מסביר על הסדרה האיטלקית החדשה ועל הנקודה האדומה.



שוק כלי הבישול בישראל מגלגל לפי ההערכות כ-600 מיליון שקל בשנה, והוא נמצא בצמיחה מתמדת. לשיאו מגיע השוק לפני פסח. לקראת החג נרשמת עלייה של 30 אחוז במכירות. מבדיקת התאחדות התעשיינים מתברר כי לקראת פסח אשתקד רכש עם ישראל יותר מ-180 אלף סירים ומחבתות בהיקף כספי של כ-30 מליון שקל – גידול של 5 אחוזים לעומת פסח בשנה הקודמת לו.


מוצרי Tefal הם כלי הבישול הנמכרים ביותר בישראל. בסך-הכל תופס המותג נתח שוק של 30 אחוז.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם