לראשונה בישראל: סטוק דיי למגזר החרדי


לאחר גל ימי הסטוק דיי שנערכו בשבועות האחרונים בקניוני עזריאלי, קניון גבעתיים, קניון הזהב ועוד, יפתח במוצ"ש הקרוב, 8.12.07 בבנייני האומה בירושלים יריד סטוק דיי ומכירות עודפים המיועד לציבור החרדי בלבד.



מאיר גל, מנכ"ל משרד הפרסום החרד "גל אורן", שנבחר לטפל בשיווק היריד ובפרסומו במגזר החרדי מציין, שלראשונה חברות מהגדולות בשוק הבינו את כוח הקנייה האדיר של הציבור החרדי המונה כ-900,000 נפשות ויציעו מותגי איכות מובילים בהנחות של עד 70%.



ביריד ישתתפו 70 חברות ומותגים ביניהן: בגיר, פוקס, לי קופר, האחים חדד, גלי, סלקום, רבלון, ניופאן, סוני, בריל, קידי שיק, פישר פרייס, כיתן, נינה ריצ'י, האש פאפיס, דלונגי, בוש, קיצ'נאייד, טפאל, LG, קנווד ועוד.



יזמי היריד, אנשי עסקים חרדים, מודים כי למעשה הם מרכזים את כוח הקנייה המאורגן של הציבור החרדי בעיתוי של סוף השנה האזרחית. מאיר גל: "בעיתוי זה החברות נשארות עם מוצרים במלאי מהם צריך להיפטר כדי להכניס את מוצרי הסדרה החדשה. ניצלנו עובדה זו כדי להציע לציבור החרדי מותגים מובילים במחירים מוזלים ביותר. הציבור החרדי ממעט להגיע לקניונים מטעמים של צניעות, חילול שבת וכו'. החברות אף הן רואות ביריד הזדמנות להגיע לציבור החרדי וזו הסיבה להשתתפות הגבוהה של החברות".



עוד מסר גל כי "תנאי הסף לכניסת חברות ליריד היו נוקשים מאוד ובמרכזם צניעות, נחיצות המוצר לבית ולמשפחה החרדית, איכות המוצרים וההסכמה למכירה בהנחה משמעותית. ביריד לא תמצאו מוצרי מותרות או מוצרים שאינם מקובלים בציבור החרדי כגון מכשירי טלוויזיה, מסכי פלאזמה ועוד."



החברות המשתתפות קיבלו הנחיה מדוקדקת בכל הקשור לכללי צניעות והתנהלות מול הצרכנים החרדיים לדוגמא: לבוש צנוע הכולל חצאיות ארוכות לנשים ומכנסיים ארוכים לגברים, שרוולים ארוכים, חולצות לא צמודות וללא מחשוף, איפור צנוע, הקפדה על דיבור צנוע ללא שימוש במילות סלנג או מילים שאינן הולמות, הימנעות מלחיצות ידיים ומגע ועוד.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה