לראשונה בתולדות הרשת, "שפע שוק" בקמפיין טלוויזיה לחג. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ ימנף את סקרי השוואות המחירים לחג מהם עולה כי שפע שוק זולה יותר מהמתחרים
הקמפיין מבוסס על סקרים אובייקטיבים שנערכו בעיתונות הארצית ומחזק את המסר ששפע שוק זולה באופן ניכר מהרשת החדשה המתחרה "יש". תוצאות המהלכים האסטרטגיים שנעשו ב"שפע שוק" יחד עם אפשרות למעבר מהשיטה הקמעונאית לשיטה הסיטונאית הובילו לכך ששפע שוק משתלמת יותר מהרשת המתחרה וזהו המסר אותו הקמפיין מעביר.
הקמפיין הוא חלק ממסע פרסום כולל המשודר ברדיו האזורי בפריסה ארצית ועיתונות ארצית ומקומית, בעלות של 1.15 מיליון ₪.
רות שטרית, יו"ר ובעלים שטרית מדיה גרופ : "קיבלנו על עצמנו אתגר עצום להוביל את קמפיין החסימה של "שפע שוק" בזירת מציאות עסקית חסרת תקדים. חשוב היה לרבוע הכחול לבטא את ההלימה שבין ההבטחה הפרסומית למציאות בשטח. קמפיין זה הינו לציבור מוטה המחיר בערב חג להציג בפניו שבעוד שרשת מתחרה מתהדרת בסיסמאות על היותה הזולה ביותר, בדיקות אובייקטיביות מוכיחות שדווקא "שפע שוק" היא הרשת המשתלמת יותר."