לראשונה: קמפיין פרסום סלולרי לדוריטוס באמצעות משרד הפרסום הסלולרי mobi

שטראוס יוצאת בקמפיין פרסום סלולרי רחב היקף לחטיף דוריטוס. משרד הפרסום הסלולרי mobi ינהל את הקמפיין שהיקפו 200 אלף ₪ ושיעלה בתחילת אוקטובר, כחלק מקמפיין עולמי, אותו מובילה להקת Black Eyed Peas. הקמפיין יעלה בפורטל הסלולרי של סלקום, באינטרנט ובנקודות המכירה.



משטראוס נמסר כי לקראת הקמפיין הוקם אתר אינטרנט סלולרי ראשון מסוגו, בו ניתן להוריד בחינם תכנים סלולריים, רקעים, רינגטונים ועוד. בנוסף, יושק משחק סלולרי אינטראקטיבי יומי, במסגרתו יוגרלו בשלושת השבועות הראשונים מכשירי IPOD NANO 8 ג'יגה.



פרי לוי, מנהלת תחום אינטראקטיב בשטראוס מסרה היום כי "חברת שטראוס מובילה תמיד פעילויות חדשניות עם קהל הצרכנים שלנו. בחרנו במותג דוריטוס, לאור הצלחת הקמפיין העולמי שלו, להיות המותג המפרסם הראשון בסלולר".


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)