לרגל יום האשה תפוזינה תציג בשלט חוצות את האבולוציה בנערות תפוזינה

לרגל יום האשה תפוזינה יוצאת במהלך כמחווה להעצמה נשית על גבי מסך הפרסום
הגדול במדינה על גבי עזריאלי בצומת המרכזית ביותר בתל אביב.

למשך
כל יום האישה, ה-8.3, יוקרן סרטון מיוחד של תפוזינה, המציג את השינוי שנעשה בחברה
בכלל ובמותג בפרט מנערת תפוזינה של שנות ה-90 ועד נערת תפוזינה של היום, 2022


היקף
הפרסום השנתי של תפוזינה עומד על 5 מיליון ₪


לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "במבט לאחור אל עבר שנות ה-90 ובטח
בעיניים של שנת 2022, הנשים בקמפיינים של המותג הוצגו אז בצורה מאוד סקסיסטית. מאז
ועד היום נעשו צעדים ומהלכים משמעותיים, שהשאירו מאחור את אותו דימוי תוך שמירה על
מסרים וערכים של ביטחון, נשיות, עצמאיות ואת השיא הביאה תפוזינה בשנה האחרונה
בקמפיין בכיכובה של ליהי קורנובסקי תחת המסר "זה מה שבא לי". במילים
אחרות – התקדמנו. וזה בדיוק המסר אותו חשוב לנו לתקשר לקראת יום האישה 2022."


במסגרת המהלך, יעלה כאמור שילוט דיגיטלי מהבולטים
בישראל עם סרטון שיציג את השינוי שנעשה במותג מ-1994 לעומת היום. כשכל המהלך ייחתם
במסר: "יום האישה שעושה מה שבא לה".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר