מ.ר.ב מרכזי רפואת בכירים יצאה השבוע בקמפיין פרסומי מרכז ארצי לטיפול מהיר בהרנייה (בקע או קילה בלשון העם).
הקמפיין כולל תשדירי רדיו בשפ"מ (שירותי פרסומת מאוחדים) ברשת ג' וברשת ב' של קול ישראל ופרסומות באינטרנט- באתר אינטנרט דוקטורס ובאתרים נוספים כגון אתר ynet . היקף התקציב המדווח של הקמפיין: 250,000 ₪. הקמפיין ילווה ביחסי ציבור ממשרדו של חנן זיסו יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי .
הדגש בקמפיין יבוסס על היתרון שמציע הטיפול החדשני, במסגרתו הניתוח נמשך כ- 25 דקות בלבד והמנותח משתחרר לביתו כעבור כ- שעתיים.