מגדל שוקי הון השלימה את תהליך המיתוג ויוצאת בקמפיין


אורי שמואלי, סמנכ"ל השיווק של מגדל שוקי הון הודיע היום כי מגדל שוקי הון השלימה את תהליך המיתוג ויוצאת בקמפיין תחת הסיסמא: "רואים רחוק בשבילך".



הקמפיין יעלה בשבוע הקרוב בטלוזייה, שילוט חוצות ובעיתונות הכתובה בהיקף ההשקעה המסתכם בכ-5 מיליון שקל.



אורי שמואלי ציין כי הפילוסופיה של בית ההשקעות שעומדת מאחורי הקמפיין היא שבכדי להגיע לביצועים טובים יותר צריך לזהות מגמות בזמן, צריך לראות את כל התמונה, הן את המאקרו והן את המיקרו, צריכה להיות פרספקטיבה שאין לאחרים, לראות דברים שאחרים לא רואים או בקיצור לראות רחוק – לעלות לראש המגדל ולראות רחוק, רחוק בשבילך.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)