בית ההשקעות, מגדל שוקי הון, הודיע היום כי ייצא בקמפיין ענק בהיקף השקעה כולל של כ-4 מיליון שקל. מטרת הקמפיין היא לבשר לעמיתי קהל כי מגדל שוקי הון רכשה את קהל. הקמפיין יתחיל היום (ב') בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9. את הקמפיין יוביל דרור רפאל מ"שי ודרור". המסר העיקרי של הקמפיין – "המיזוג בין מגדל שוקי הון לקהל יצר את חברת קרנות ההשתלמות חזקה במיוחד."
אורי שמואלי, סמנכ"ל השיווק של מגדל שוקי הון: "לאחר שהושקעו משאבים בשיפור מערך ההשקעות של קהל וכן נעשתה חשיבה עמוקה בסינרגיה שבין מחלקת ההשקעות של מגדל שוקי הון לבין צוות ההשקעות של קהל הגיע הרגע בו יש לבשר על כך לעמיתים".
עוד הוסיף שמואלי כי "התחרות בשוק ההון בעיצומה והיא מתבטאת בפרסום גובר של בתי השקעות בכל המדיות השונות אם בטלוויזיה ואם בעיתונות הכלכלית. בתי ההשקעות עושים מאמצים ניכרים להתבלט ולהוכיח את מומחיותם, יכולת ניהול ההשקעות שלהם ולקנות את ליבו של יועץ ההשקעות והלקוח."
"הקמפיין של קהל יהיה באותה שפה מיתוגית של בית ההשקעות מגדל שוקי הון. בשורה התחתונה, קהל עברה למגדל שוקי הון ונוצרה חברת קרנות השתלמות החזקה במשק. זוהי השורה התחתונה ואותה נעביר בקמפיין, סיכם שמואלי.