מה באמת ידרוש רוה"מ בועידת אנאפוליס?! בקמפיין החדש של קפה טורקי עלית


מותג קפה טורקי עלית עולה בקמפיין משולב ברדיו ובטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום אבנון שלמור עמיחי / Y&R. בשלב הראשון יעלה הבוקר הקמפיין ברדיו האזורי למשך 10 ימים ובו קריאה נרגשת לראש הממשלה לקראת ועידת אנאפוליס, לא לשכוח את הדרישה הישראלית החשובה ביותר: "!Hot water, small glass" המשפט המפורסם המאפיין את קפה טורקי עלית ומלווה את כל הקמפיינים של המותג.



החל ממחר יעלה קמפיין גם בטלויזיה בערוצים 2, 10 וערוץ המוסיקה.


הקמפיין ישלב מגוון סרטי תדמית אהובים ומוכרים של קפה טורקי עלית תחת הקונספט: "!Hot water, small glass", בהם מבקר הקפטן בניו יורק ,ברוסיה ובשנחאי ואיתו תמיד קפה טורקי עלית.



קרדיטים:


מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי , סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי , מנהל צוות קריאטיב: נדב פרסמן, ארטדיירקטור: גל זכאי, טני זיפר, קופירייטר: יאיר שיינברג, שושו שפניר, מתן ידידיה, מנהל מחלקת מחקר: נעם מנלה, פלנרית: הלה תמיר , סופרויזרית: יעל טויסטר


תקציבאות: מיכל גרין וחני מסלו, מפיקות: סיגל נוגסי, שירה רובס, מורן לוי, חברת מדיה: יונייטד.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)