מהלך שיווקי חדשני לחיש גד – מודעה אינטראקטיבית מתגרדת

חשבתם שרק כרטיסים מתגרדים? גם מודעות מתגרדות.


בקמפיין מתוחכם, שהופק במיוחד לחיש גד, יפורסמו מודעות אינטראקטיביות במגזינים נבחרים – הקוראים יוזמנו לגרד את המודעה, ובכך לחשוף את המסר החבוי מתחת לשכבה העליונה.



המודעות הינן חלק מקמפיין רחב הקף שעלה בתחילת החודש בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט ועיתונות. הקמפיין עלה תחת הקונספט "אם תזכה בחיש גד זה לא ישנה לך את החיים, אבל לפחות תוכל להגשים חלום קטן או שניים". הסלוגן שליווה את הקמפיין הוא "חיש גד. בוא'נה זה אחלה כסף".



הפקת המודעות כללה חמישה שלבי הדפסה ושימוש בטכנולוגיות מיוחדות המיושמות בהפקת כרטיסי גירוד. קמפיין המודעות יעלה למשך שבועיים בעלות 100,000 ₪.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)