מהמרכז לגליל: הצלחה לקמפיין "אמא תקני לי"

מדו"ח הביניים שערך המשרד לפיתוח נגב גליל הרשות לפיתוח הגליל בעקבות קמפיין עם המסר המוביל "אמא תקני לי" לעידוד ההתיישבות, שיזם המשרד לפיתוח נגב גליל, עולה כי נעשו כ- 3000 פניות, התעניינו כ80 אלף גולשים ונרכשו 54,000 מ"ר בכ- 35 מיליוני שקלים (התחשיב הוא לפי 400 מ"ר בממוצע למגרש ובעלות ממוצעת של 250,000 ₪ ).



הקמפיין נוהל ע"י משרד הפרסום פריור, בעלות של 850,000 ₪ והחשיפה בוצעה בכל המדיות עיתונות, אינטרנט, טלוויזיה, רדיו.



סילבן שלום, משנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל:" אלו רק נתונים חלקיים, עסקאות רבות מצויות כעת במו"מ לסגירה והמגמה של מעבר מהמרכז לגליל מוסיפה עדיין לגדול. חזון המשרד לפיתוח הנגב והגליל הוא להביא עוד כ-300 אלף תושבים חדשים לגליל בעשור הקרוב ויש לנו את היכולת לעשות זאת. קמפיין ההתיישבות זוהי רק ההתחלה של הגשמת החזון"

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)