מהפך בשוק "מסירי הכתמים": מותג קליה רשם גידול של 18.5% ב- 2006

קטגורית הסרת הכתמים רשמה בשנת 2006 צמיחה של 12%. נתון מרשים, בהתחשב בכך שצמיחת שוק ה- near food הייתה כ- 2% בלבד. לצמיחה זו אחראי המותג קליה שצמח ב- 2006 ב- 18.5% – בין המותגים שהציגו את הצמיחה הגבוהה ביותר בתחום מוצרי הצריכה ב- 2006.



על פי נתוני נילסן קליה סיימה את השנה עם נתח שוק של 58% – גידול של 3% לעומת 2005 , כשהיא ממשיכה להוביל את קטגוריית מסירי הכתמים (נילסן דצמ' 06).



היקף שוק מסירי הכתמים עומד על 56 מליון ש"ח, כאשר הוא מתחלק לשני סגמנטים:


מוצרים לטיפול במהלך הכביסה – 67% אחוזים מהשוק.


מוצרים לטיפול לפני הכביסה – 33% אחוזים מהשוק.



קליה, שמובילה כיום את סגמנט "במהלך הכביסה" עם 66%, הצליח לעשות מהפך בשנת 2006 ולתפוס את המובילות גם בסגמנט "לפני הכביסה" .



כיום תופס קליה נתח שוק של 41.5% (לעומת 24% ב- 2005), כלומר גידול של 17.5% בנתח השוק, וגידול כספי בהיקף של 128%, אשר תרמו לצמיחה של 30% בסגמנט כולו .



סנו מסיימת את 2006 עם נתח שוק של 39% המבוסס על שני מותגים: סנוקל שירד ל- 24% נתח שוק (איבוד של 9% נתח שוק) וסנו אוקסיג'ן עם 15% נתח שוק (גידול של 2% לעומת 2005).

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)