מוזס בקמפיין בפייסבוק

במהלך פעילותה ברשת החברתית רשת מסעדות מוזס הבטיחה לכל 100,000 חבריה כמות הטבות חסרת תקדים, וכעת עומדת מוזס בהבטחתה ותעניק 100,000 הטבות בסניפים ברחבי הארץ, לכל חברי עמוד הפייסבוק, החוגג 100,000 חברים.



יובל סלע, מנכ"ל רשת מוזס: "כשהקמנו את עמוד הפייסבוק, חשבנו איך לתת ערך מוסף לחברים, שהם גם לקוחות נאמנים של הרשת. להגיע למאה אלף חברים זה אכן ציון דרך וחשבנו איך לתת חזרה לכל החברים שלנו, המערכת שהקמנו עבור המהלך היא תקדימית ומכילה את הערכים שלנו – חדשנות, חוויה ויצירתיות. הבטחנו 100,000 הטבות ואנחנו מקיימים"



איך זה עובד?



  1. כל חבר של מוזס או מי שמצטרף לעמוד החברים של מוזס בפייסבוק, נכנס לטאב ייעודי בפייסבוק, מזין את מספר הנייד וכעבור שעתיים של "דגירה" מקבלים לינק לסמארטפון עם QR CODE שהוא המפתח ל"ביצת ההפתעה" שמחכה לו בסניף.
  2. באים לסניף מוזס, ורגע לפני שמזמינים, מראים למלצר את ה-QR CODE.
  3. המלצר יגיע אליכם עם אייפד – אליו תצמידו את ה-QR CODE.
  4. על המסך תופיע הביצה הבוקעת – עם מוזס שמציג את ההטבה שלכם!!

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)